Peste cu broccoli la cuptor

Ingrediente:

1 file de peste alb (cod, platica)
1/2 capatana broccoli
1 morcov
2 linguri de ulei de masline
o cana cu apa
cimbru (proaspat e de preferat, dar cum n-am avut, am pus uscat)

Mod de preparare:

Am rupt broccoli in buchetele, am curatat morcovul si l-am taiat feliute, apoi le-am fiert, fierbandu-le insa numai pe jumatate. Apoi am asezat legumele intr-o tava (orice tava de dimensiuni mici e foarte buna), deasupra am asezat feliile de peste, apoi am turnat amestecul de ulei si apa si am asezonat cu cimbru. Puteti condimenta cu verdeturi sau un catel de usturoi daca accepta ,al meu domnisor nu serveste usturoiul…

DSCN5301

DSCN5302

Dam tava la cuptor 30 de minute, pana cand pestele e facut si legumele sunt moi, apoi trecem mancarica prin blender, insa nu o tocam foarte marunt, pentru ca un bebe care mananca peste, dupa 9 luni, ar trebui sa se obisnuiasca deja cu mestecatul.

Bun nu?

Sursa : http://www.teoskitchen.ro

Lasă un răspuns

